100 zile albe


Cum ar fi să ne trezim într-o zi într-o lume complet albă? Ne-am recunoaște cu ușurință între noi? Cât timp în plus am pierde pe drum până la universitate/job? Ne-am mai descurca într-o seară de vară pe Lipscani? Ar fi toate piesele de teatru, filmele și serialele doar un moment repetat la infinit? Am mai reuși să dăm indicații pe stradă? Am mai supraviețui în trafic?

Și la fel de important…am mai reuși să recunoaștem brand-urile pe care le îndrăgim? Am putea să facem diferența între Skittles și M&M’S, între un Lion și un Snickers, între Coca-Cola și Pepsi?

Brand Spirit e un proiect realizat de Andrew Miller, ce își propune să aducă diferite brand-uri la forma lor cea mai pură timp de 100 de zile. Miller (Strategic Agent of Change pentru Carbone Smolan Agency), pictează în alb o serie de obiecte brand-uite, reducându-le astfel la esența lor.

Proiectul este un punct de plecare grozav pentru a medita asupra acelui “ceva” ce face persoanele, locurile și obiectele din viața noastră unice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol