125 years of Happiness


Duminica, 8 mai 2011, marcheaza aniversarea a 125 de ani de la lansarea iconicului brand, Coca-Cola. Aceasta a fost vanduta pentru prima oara in Atlanta, Georgia, in 1886. Pentru celebrarea acestei ocazii, Coca-Cola a lansat o campanie de marketing integrata, precum si ambalaje comemorative speciale.

 

Buletproff, o companie de branding si packaging, alaturi de echipa NWEN au dat cutiilor de Cola un aspect care aduce amintiri nostalgice din trecut. Ei au folosit un design pop, inspirat din anii 1940, incluzand glamoroasele Varga Girls ale erei, celebrele fete pin up ale celui de-al II-lea Razboi Mondial, recontectand consumatorii cu acele momente frumoase din trecut.

Un alt design pop folosit inspirat de ilustratorul britanic James Jarvis X a adaugat un strop de fun cutiilor de Coca-Cola.

Coca‑Cola a introdus de asemenea  the Retro Poster Maker , o campanie digitala care permite fanilor sa fie imortalizati intr-un poster pentru prima oara in istoria brandului.  Acestia trebuie doar sa incarce o fotografie cu ei, sau  cu prietenii lor, pe site-ul www.coca-colapostermaker.com

 

De asemenea, site-ul Cokezone.co.uk ofera o serie de optiuni pentru celebrarea celor 125 de ani, precum si premii.

“125 years of sharing happiness” ilustreaza istoria companiei prin celebrarea istoriei campaniilor desfasurate pana in prezent de catre brandSpotul TV incepe cu imagini din clipul “The Hilltop Story”, lansat in 1971, pastrand melodia “I’d like to Buy the world a Coke” si continua cu alte imagini relevante din istoria brandului.

 

 

 

Coca-Cola prezinta si un Monopoly, editie aniversara de 125 de ani pentru colectionari. Ei te invita sa fii alaturi de bogatul unchi Pennybags in clasicul joc..cu cateva modificari. In loc de nume de strazi, fiecare spatiu gazduieste o imagine vintage care reprezinta 125 de ani de istorie Coca-Cola, iar baxuri de Cola si automate rosii au luat locul traditionalelor case si hoteluri. Vechile trenuri au fost inlocuite cu camioane vintage de distributie Coca-Cola. Mai mult, fiecare  jucator va fi simbolizat de unul din cele sase imagini iconice Coca-Cola: un clopot de sticla, un urs polar, un camion, o sticla, o cutie (can) si un aparat frigorific.

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol