Premiul cel mare de la Cannes Lions Festival


În fiecare an, Cannes Lions Festival premiază contribuţia în industrie, a agenţiilor de marketing şi publicitate, pentru tehnicile lor inovatoare şi creative. În acest an, TBWA Media Arts Lab a câștigat premiul Grand Prix pentru apariţiile produsului iPad mini Apple în diferite reviste.

 

Câştigătorul a fost setul de print-uri a câte 5 reclame, fiecare reprezentate pe coperta din spate a 5 reviste diferite. Întreaga pagină este goală, cu excepţia colţului din dreapta jos, care afişează o imagine a iPod mini , în dimensiune reală, care înfăţişează coperta din faţă a respectivei reviste. Revistele implicate în campanie au fost Times, Surfer, Wired, The New Yorker şi Wallpaper.

Campania s-a remarcat prin impactul său, mai ales că tabletele, în general, și iPad în mod special, au fost un adversar al tipografiei în mass-media, oferind o cale complet digitală pentru vechii cititori. Prin acestă mişcare, Apple a avut grjă ca această concepţie să poată fi uşor modificată, eventual chiar să arate spijin publicaţiilor.

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol