Author headphones


Din încercarea de a transmite cititorilor, că în schimbul răsfoirii unei cărţi, ascultatul acesteia este mult mai aproape de experienţa reală, de a auzi ceea ce scriitorul a vrut să exprime, agenţia de publicitate McCann, Mumbai a reprezentat acest mesaj printr-o serie de print-uri expresive, care au făcut subiect de discuţie şi chiar nominalizare în cadrul festivalului Cannes Lions de anul acesta.

S-ar spune că puterea de concentrare în actul citirii s-a redus din ce în ce mai mult. Acelaşi lucru întâmplându-se, însă, şi cu vânzările audiobook-urilor Penguin. Astfel că s-a dorit o abordare impresionantă cu scopul de a-i ademeni pe cititori să încerce experienţa audiobook.

Iată care a fost rezultatul acestei campanii şi cum s-a reuşit ca “vocea” unor mari scriitori să fie reprezentată într-o manieră suprarealistă:

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol