ABSOLUT Packaging.


Daca saptamana trecuta vorbeam despre doua dintre cele mai premiate campanii din lumea publicitatii din toate timpurile (ABSOLUT Cities & ABSOLUT Cities of Europe), acum o sa inventariem ambalajele prin care publicitarii din spatele ABSOLUT au decis sa promoveze acest brand. Aducand de fiecare data in fata un design adaptat atat specificului marcii, cat si contextului care i-a inspirat lansarea, sticla si ambalajul ABSOLUT au reprezentat dintoteauna adevarate asset-uri, aducand o valoare adaugata brandului.

ABSOUT Britto, by Romero Britto (2003)

 

ABSOLUT Level (2004)

 

ABSOLUT Bling-Bling (2006)

ABSOLUT 100 (2007)

ABSOLUT DISCO (2007)

ABSOLUT Colors (2008)

ABSOLUT Masquerade (2009)

ABSOLUT ROCK, by Natalia Brilli (2009)

ABSOLUT TROPICS, by William Murray Hamm (2009)

ABSOLUT Snowflake (2009)

ABSOLUT 100, limited to 100 pieces, by Phillip Plein (2010)

ABSOLUT MADNESS (2010)

ABSOLUT INSANITY (2010)

ABSOLUT ZENG FANZHI for Joyce, by Zeng Fanzhi (2010)

ABSOLUT Glimmer (2010)

ABSOLUT I.T. Black and White (2011)

ABSOLUT Crystall-Pinstripe (2011)

ABSOLUT Crystall-Pinstripe Black (2011)

ABSOLUT MODE (2011)

 

 

 

ABSOLUT Illusion (2011)

ABSOLUT GUSTAFSON, in collab. with Mats Gustafson (2011)

ABSOLUT  Wallpaper III, by Ron English (2011)

ABSOLUT BROOKLYN (2011)

ABSOLUT LONDON, by Jamie Hewlet (2012)

ABSOUT MIAMI (2012)

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


One Response to “ABSOLUT Packaging.”

  1. […] Iar dacă vreți să vedeți sticla de Absolut în diferite ipostaze vă sugerez să citiți articolul de pe blogul PunctCreativ. […]

Leave a Reply

Detalii articol