Ambalajul creativ: diferentiatorul


Ce faci atunci cand produsul tau face parte dintr-o categorie de produse de larg consum si inoata in aceeasi mare involburata alaturi de alte sute de produse de care ii e greu sa se diferentieze?

La acest tip de produse gradul de implicare al consumatorilor este redus, ei sunt receptori pasivi ai informatiilor din reclame. Deci, pentru a le atrage atentia e nevoie de imagini, design, packaging cu un vizual puternic, diferit si usor de memorat, de preturi concurentiale, de o distributie impecabila. Asa a aparut, printre altele, nevoia unor ambalaje care sa te faca sa te opresti asupra unei banale cutii de chibrituri dintre alte zeci cu aceleasi caracteristici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol