Best Outdoor #2


Publicitatea outdoor o mai puteti intalni prin carti si cu numele de out-of-home media/ advertising, De ce ne mai trebuie si publicitatea outdoor? Pentru ca, se pare, celelalte forme de publicitate nu acopera in intregime piata. Bineinteles ca nu toate campaniile au nevoie de outdoor-uri. Vorbind de nordul Americii, agentii si agentiile de publicitate folosesc structuri localizate si bine organizate pentru a livra mesajul dorit. Tot din carti am aflat ca in US aceste structuri pentru outdoor-uri sunt detinute si intretinute de cateva sute de companii locale si regionale, cunoscute sub numele de “plante”. Tinand cont de codurile de construire locala (adica daca au sau nu voie sa puna acea structura in acel loc), acestia cumpara sau inchiriaza spatii publicitare. “Plantele” (si ne referim la cei care se ocupa de outdoor) au grija de mentenanta ┬ástructurilor si tin cont ca zona sa fie curata si arate cat mai atractiv.

Fotosinteza placuta!

outdoor-2.html” send=”true” layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol