Cadbury thumb up!


Cadbury a fost cunoscută dintotdeauna ca fiind printre primele companii active în Social Media. Pentru a atrage atenţia, dar totodată pentru a mulţumi celor 1 milion de utilizatori de Facebook care au apreciat pagina Cadbury, aceştia au ales o modalitate deosebită. Când Cadbury şi-a dat seama ca doar 16% dintre fanii lor au văzut conţinutul acestora, au postat pe pagina de Facebook intenţia lor de a mări angajamentul în rândul fanilor.

 

Ca un test, pentru a vedea ce aşteaptă consumatorii din partea companiei, Cadbruy a decis să construiască un Facebook “like” gigant din bucăţi de ciocolată Dairy Milk.

Ei au folosit anunţuri teaser pentru a ajunge la finalitatea evenimentului, iar apoi au transmis live dintr-un studio evoluţia proiectului, însoţită de poze şi filmuleţe. Echipa Cadbury a răspuns, de asemenea, la comentariile date de fani filmuleţului.

Ca urmare a acestei mare campanii în Social Media, Cadbury a câştigat 40.000 de fani şi a implicat activ aproximativ 350.000 de utilizatori. În prezent pagina de Facebook Cadbury deţine 6 milioane de fani. So we gave a big like for delicious Cadbury!

Vizionează aici teaserul campaniei şi încearcă să rezişti tentaţiei ciocolatei! :)

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol