Carlsberg hearts Copenhagen


A trecut aproape un deceniu de când Carl Jacobsen a donat statuia Micii Sirene capitalei Danemarcei, așa că cei de la Carlsberg Group au decis că e timpul să ofere orașului un nou cadou. Astfel, în aprilie 2011, Carlsberg a dat startul unei competiții internaționale de design pentru a-și atinge un vis ambițios: Carlsberg’s Brand & Experience Centre.

Competiția a atras 64 de echipe creative din 20 de țări, cele 5 echipe calificate în finală fiind anunțate în septembrie 2011, odată cu aniversarea a 200 de ani de la nașterea fondatorului brand-ului. Timp de două zile la sfârșitul lunii februarie a anului acestuia, compania a organizat o expoziție dedicată finaliștilor în Carlsberg Brewhouse. Peste 2.500 de oameni au vizitat expoziția, mulți dintre ei interacționând pe Facebook cu brand-ul referitor la cine ar trebui să câștige competiția. Echipa câștigătoare a fost desemnată săptămâna trecută, și anume Ralph Appelbaum Associates (Statele Unite) în colaborare cu PLH Architects (Danemarca).

Ce se dorește a fi Carlsberg’s Brand & Experience Centre? O experiență de neuitat în lumea Carlsberg, o călătorie de descoperire a esenței brand-ului. Pornind de la viziunea noii generații de consumatori în ceea ce privește loialitatea față de brand-uri, Ralph Appelbaum Associates a imaginat un loc care să exprime autenticitate, să provoace și să răsplătească în același timp.

Un concept interesant pus în joc de către Carlsberg este “Carlsberg Players.” Carlsberg Players sunt o serie de actori, comedianți, povestitori, ghizi și acrobați recrutați din diverse trupe de teatru, cărora li s-a oferit pregătire specifică în cadrul Carlsberg Players Institute. Misiunea lor este să provoace vizitatorii să-și depășească limitele și să intre în joc.

Ce poți să experimentezi în Carlsberg’s Brand & Experience Centre? Printre multitudinea de aventuri promise, vei putea să escaladezi un munte de sticlă, să te bucuri de o proiecție digitală a aurorei boreale, să joci fotbal cu prietenii (și nu numai) pe un mini-stadion și să îți întâlnești fotbaliștii preferați în demonstrații live, să dansezi pe muzica mixată de DJs sau să creezi propria ta muzică ajutat de un Carlsberg Player (și să o share-ui online cu prietenii), să plutești în aer într-o sferă de sticlă, să îți încânți simțurile cu o stare de “hygge” privind Copenhaga de la înălțime…și nenumărate alte activități la care nici măcar nu te-ai fi putut gândi.

Proiectul nu uită nici responsabilitatea socială, vizitatorii care participă la diverse activități câștigând puncte pe care le pot transforma în donații financiare către cauzele pe care le susțin.

 Carlsberg’s Brand & Experience Centre este estimat să atragă 400.000 de turiști anual în Copenhaga, compania urmând să investească DKK 280 milioane (aproximativ 38 milioane de euro) în proiect.

Ne vedem în Copenhaga!

http://www.360film.dk/demo/carlsbergbrewhouse/

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Detalii articol