Change the city with creativity


Bucurestiul care este si Bucurestiul care ar putea fi. Bucurestiul personal, subiectiv și intim, cam asta au încercat cei de la Grolsch să pună în evidență prin campania „Change the city with creativity”.

Bucurestiul prafuit, murdar, blamat zi de zi, iti poate oferi mult mai multe decat what meets the eye. E spatiul in care traim, iubim, plangem si ne bucuram. E un Bucuresti mai bun pe care cei de la Grolsch te invita sa-l vezi dintr-o perspectiva cu totul neconventionala.

“Timp de o luna, iti propunem sa te conectezi la Bucurestiul care poate fi! Grolsch te provoaca sa schimbi orasul prin creativitate. Mai mult decat atat, sustinatorul experimentalistilor te invita sa i te alaturi si sa contribui la experientele inedite pe care le-a pregatit in spatiul public”.

Astfel ca intre 23 iunie si 22 iulie, pe peronul de metrou Victoriei asteptarea e mult mai usoara sub forma unei sali de cinema cu o colectie delicioasa de scurtmetraje in fata.

 

Intersectiile aglomerate de la Unirii si Universitate sunt mult mai melodioase cu un sunet de harpa, contrabas si saxofon pe fundal.

 

Sa nu mai vorbim de reprezentatiile de teatru mobil din mult iubitele autobuze bucurestene. Caldura e cu siguranta mai acceptabila asa.

 

 

 

Pentru mai multe detalii despre program si despre campanieExperimentalist.ro

Bucurestiul din strada..orasul a inceput sa se schimbe deja: prin creativitate, prin experimentarea puterii de exprimare si prin imaginatia oamenilor.

Si totul a inceput cu o sticla de bere, in plin mediu urban, si agentiile vinovate: Arsenoaiei & Matasel (strategie & creatie), GreenPixel (Digital), United Media (Media), Mercury 360 si TheGroup (Productie).

 

Sursa poze: Viceland.com, Experimentalist.ro, punctcreativ.ro

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol