Comedy Central – Umor in Advertising


Începem săptămâna cu o campanie plină de umor a celor de la Grey, Buenos Aires, Argentina, în care amuzamentul se întâlneşte cu creativitatea şi pot spune, chiar, că fac treabă bună.

Campania de promovare a postului de televiziune american Comedy Central oferă un scenariu tipic cu dublă interpretare. Astfel că descoperind logoul postului de televiziune , vei putea adăuga situaţiilor aparent normale, o urmă de umor. Fie că e vorba de un copil care încearcă să doboare o pinata alături de un cuplu îndragostit sau de o menajeră care aparent pune o floare în vază, iar alături, un instalator repară de zor o chiuvetă afectată, de îndată ce descoperi că este vorba de CC, aflii că situaţia este cu totul şi cu totul alta.

Cei de la Gray au reuşit să folosească armele umorului, specifice postului de televiziune şi să ilustreze o serie de print-uri amuzante. Descoperă şi tu sigla Comedy Center. ;)

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol