Digital vs. Cancer la Cannes-Lions 2012


Publicitatea digitala este un instrument din ce in ce mai valoros, avand un impact puternic si efecte imediate datorita interactivitatii si rapiditatii cu care faciliteaza accesul la consumatori. Anul acesta, Festivalul de la Cannes a acordat pentru prima data premiile pentru cele mai reusite reclame mobile, oferind recunoastere agentiilor care au creat aplicatii ingenioase si eficiente pentru obiectivele clientilor.

Dintre nominalizari, preferata mea este creatia agentiei canadiene Cundari, care a semnat reclama pentru spitalul de copii din Toronto. Pe scurt, ideea lor a fost crearea une aplicatii care sa monotorizeze simptomele resimtite de copiii care sufera de cancer, pentru a se putea stabili care sunt medicamentele cele mai bune pentru ameliorarea durerii. Pentru ca aplicatia sa isi atinga scopul, feedback-ul din partea copiilor trebuia sa fie zilnic. Provocarea a fost conceperea unei aplicatii atat de engaging, incat copiii sa fie motivati sa o foloseasca, in ciuda durerilor si oboselii provocate de tratamentele dure. Cum a reusit agentia sa atinga obiectivul, puteti vedea mai jos. Foarte inspirat si inspiring mi se pare si motto-ul agentiei: “It’s the thought that counts“.

 

P.S.: Mobile Lion Grand Prix Lion a fost trecut in dreptul Google si al agentiei Grow Interactive, pentru reclama Coca-Cola:

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol