Dumb Ways To Die


Dumb Ways To Die or how not to do dumb stuff around trains …

Vorbim despre un anunţ public ascuns în spatele unei campanii, în social media, realizate de McCann Melbourne pentru Metro Train, Melbourne, Australia.

Scopul campaniei este acela de a sesiza un public sătul de orice fel de mesaje de siguranţă, obişnuit pană acum, şi de al atenţiona de pericolele existente în activităţile de zi cu zi, în general.

Folosindu-se de o melodie catchy şi un videoclip animat, “povestea” omuleţilor care cad pradă neatenţiei nătânge şi sfârşesc a fi victimele unor accidente ilustrate, însă, într-o manieră tragicomică, pare să aducă în vogă ideea de transmitere a mesajelor publice sub forma unei comedii negre.

Pentru că cele peste 51 mil de vizualizări nu au făcut decât să provoace campania să urmeze calea virtuală, Metro a lansat aplicaţia “Dumb Ways to Die” pentru iPhone, iPod touch si iPad.

Amuză-te şi fii responsabil!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol