Finding the joy of eating together with Coca-Cola


Bineînţeles că printre reclamele care ne fac să zâmbim şi să ne uităm în jurul nostru mai optimişti, se numără şi Coca-Cola. Iar pentru că acum este în vogă campania “Împarte o Coca-Cola“, ei bine, eu propun să aruncăm un ochi şi pe o altă campanie desfăşurată în paralel, #LetsEatTogether.

Astăzi voi aminti de o campanie dedicată timpului nostru alături de cei dragi, la masă. Coca-Cola ne face să redescoperim bucuria de a împărtăşi momentele frumoase din timpul mesei alături de bucate delicioase, prieteni, familie şi desigur, o Coca-Cola. Campania, desfăşurată şi la noi, a fost realizată de McCann Erickson România, iar cea internaţională, de Naked Communications Danemarca.

Campania derulată în România, a transformat o reclamă într-o campanie integrată folosindu-se de comunicarea live pe Twitter ataşată în timp real în spotul publicitar. În scopul de a localiza și de a crea conversație despre mesele în familie, Coca-Cola a făcut o colaborare cu postul de televiziune ProTV şi alte canale TV de conducere din România, pentru a crea o experiență unică integrată. Consumatorii au fost rugați să posteze tweet-uri despre mesele lor în familie, iar acele tweet-uri au fost colectate direct și difuzate în partea de jos a spotului publicitar în timpul real. Astfel că, de fiecare dată când spotul TV era difuzat – diferite tweet-uri, din ultimele ore, apăreau drep conținut social pe televizor și aşa se reaprindea conversația. :)

 Mai jos poţi descoperi momentele frumoase la masă, oferite de Coca-Cola şi bucătarul Nir Refuah care aduce, odată cu bucatele delicioase, camionul virtual al fericirii.

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol