Heineken – 140 de ani de acum


Cum vom socializa în următorii 140 de ani? Pentru a marca cea de-a 140-a aniversare, Heineken a provocat minți creative din întreaga lume să participe la crearea unei noi sticle de bere care să reflecte modul în care vom interacționa în viitor.

Heineken® Limited Edition Design Challenge a oferit pasionaților de design oportunitatea de a-și vedea creațiile și numele pe o ediție limitată a sticlei Heineken ce va fi comercializată începând cu decembrie 2012. Pentru a intra în competiție, participanții au downloadat brief-ul și toolkit-ul de pe Facebook (yourfuturebottle.com), după care au uploadat propriile modele la galeria online.

Elementul atipic al acestei competiții este modul în care Heineken a ales să aducă oamenii împreună așa cum o face încă din 1873: pentru a finaliza procesul de înscriere în competiție, fiecare participant a trebuit să aleagă conceptul vizual al altui participant, cei doi fiind astfel considerați o echipă.

Creațiile vor fi evaluate de un juriu internațional din lumea design-ului, iar în martie 2012 va fi ales conceptul câștigător.

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


One Response to “Heineken – 140 de ani de acum”

  1. […] functiona si va arata.-ul remarcat printre cele 30.000 de concepte din 100 de țări înscrise în Heineken® Limited Edition Design- procesul de decizie a felului in care un obiect va fi proiectat,…, convingând juriul că numele lor trebuie să fie pe cele un milion de sticle ediție specială ce […]

Leave a Reply

Detalii articol