Heineken Future Bottle


Heineken a găsit sticla norocoasă!  Lee Dunford (freelance designer, Sydney, Australia) și Rodolfo Kusulas (student design, Monterrey, Mexic) au demonstrat că lumea chiar e mică atunci când aduci idei bune împreună. Cei doi au reușit să-și facă design-ul remarcat printre cele 30.000 de concepte din 100 de țări înscrise în Heineken® Limited Edition Design Challenge, convingând juriul că numele lor trebuie să fie pe cele un milion de sticle ediție specială ce vor fi comercializate din decembrie anul acesta.

Design-ul lui Dunford are ca punct central steaua specifică logo-ului brand-ului. În viziunea sa, aceasta simbolizează o planetă, iar cele 139 de stele mai mici reprezintă 139 de ani de interacțiune prin intermediul Heineken.

Kusulas completează conceptul lui Dunford, venind cu o stea formată din cele 6 continente, simbol al unei lumi din ce în ce mai apropiate, în ciuda distanțelor fizice.

Celelalte două concepte calificate în finală au fost:

Provocarea continuă din 6 decembrie 2012, detalii pe  yourfuturebottle.com.

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Detalii articol