Heinz – Five Beanz in online


Heinz este un brand care foloseşte Social Media constant pentru a-şi promova produsele şi a crea  entuziasm consumatorilor produselor, prin campanii care ţin publicul în priză.

Ca parte a noii game Five Beanz, Heinz a creat o aplicaţie pe Facebook de tip test, care le aduce utilizatorilor posibilitatea de a afla, în urma răspunsurilor acestora, ce fel de boabe de fasole  au crescut pentru a deveni ei înşişi. Ca o încurajare de a împărtăşi testul, Heinz a ales cinci câştigători la fiecare oră, cărora le-au fost trimise “fasolea personalizată”. Au oferit, de asemenea, un sac plic de bunătăţi pentru fiecare utilizator care a invitat 10 prieteni pentru a participa la test. Mai mult decât atât, nici măcar fanii paginii nu au fost uitaţi, acestora li s-a oferit un cupon special pentru a putea încerca noul produs.

Campania a durat două săptămâni, care au arătat că peste 22.000 de persoane au participat la test şi mai mult de 10.000 de utilizatori au distribuit aplicaţia. Totodată, rezultatul campaniei a însumat aproximativ 10 milioane de persoane active pe pagina de Facebook şi peste 3 milioane în afara reţelelor de socializare. Una peste alta, aceste două săptămâni, testul a ajutat Heinz să îşi mărească comunitatea lor de pe Facebook, mai exact, cu peste 30.000 de fani.

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol