Hipster branding


Designerul german Dave Spengeler ne propune un exercitiu de imaginatie. Ce s-ar intampla daca brandurile pe care le stim si le iubim ar fi conduse si create de hipsteri? Hipsterii se gandesc la ei ca la niste oameni unici, niste pionieri, care descopera lucruri inaintea tuturor. Si totusi, arata la fel (ochelari cu rama groasa, blugi stramti, esarfe). Asa ne putem gandi si la Hipster branding: logo-uri care au acelasi vibe de demult si retro, fonturi sans-serif, grafica simpla, Helvetica, ochelari, mustata, marele X.

Pentru acest proiect, Spengler a creat blogul Hipster Branding Tumblr care nu isi propune neaparat sa ia in deradere acest stil de design si care prezinta logo-uri ce pot depasi ca aspect logo-urile originale, in opinia mea. Desi aspectul este unul de aplaudat, artistul german spune ca acest proiect isi propune sa demonstreze ca prin urmarirea trendurilor prin logo-ul companiei tale inseamna sa renunti la identitatea ta, sa nu mai fii unic.

“I’m fed up with the latest design trend. Everything has to be ‘vintage’ style, type has to be centered, all-caps, or written calligraphically. There are lobsters, birds, ribbons, anchors, crowns, arrows, crests, and the famous X everywhere. Personally I like this kind of style. But slowly but surely these cliches are getting overused.”
— DAVE SPENGLER

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol