Just-in-Case Survival Kit – Branding pentru sfarsitul lumii


Intr-o buna zi, agentia mexicana de publicitate Menosunocerouno s-a trezit cu un surplus de creativitate care a avut ca rezultat o campanie de branding pentru sfarsitul lumii. Flow-ul de idei s-a concretizat intr-un kit de supravietuire pentru cazul in care previziunile conform carora in 2012 se intampla evenimentul se implinesc. De fapt, acest kit trateaza subiectul in joaca, iar echipa realizeaza un produs cu totul si cu totul special.

Obiectele absolut necesare? 1 litru de apa pentru hidratare, un cutter care te poate scapa din diverse situatii, ciocolata traditionala mexicana pentru stimularea endorfinei (cunoscuta si sub numele de hormonul fericirii), o sticluta cu lichior, o cutie de chibrituri pentru lumina si caldura, un carnetel pentru a nota ceea ce sa intampla in jur si un set de sugestii si instructiuni de utilizare.

Concluzii? Obiectele alese au o simbolistica foarte potrivita, umorul este exceptional, iar designul – impecabil.

 

Sursa: http://menosunocerouno.com/#/en/sc2//pr0

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol