KitchenAid sau branding artistic cooking


KitchenAid este o marca premium de roboti de bucatarie. Achizitionat in 1986 de Whirlpool, KitchenAid reprezinta, de aproximativ un secol, un icon al performantei, dar si un “must have” in randul expertilor si pasionatilor de gatit, oferta marcii cuprinzand o serie de produse considerate atat eficiente, cat si desavarsite din punctul de vedere al design-ului.

In 2011, brand-ul a derulat in Brazilia o campanie de publicitate inspirată de curentele artistice din ultimii 92 de ani, perioada echivalenta cu existenta marcii pe piata. Conceptul campaniei este motivat astfel: „Timp de 92 de ani, gatitul a fost o arta pentru noi.” Print-urile au în componenta principalul produs al marcii, „The Stand Mixer”, expus in Muzeul de Arta Moderna din New York.

Produsul este integrat in decoruri realizate in stilul diverselor miscari artistice care au marcat ultimele 10 decade. Intreaga campanie este un statement al existentei si performantei KitchenAid, realizarea urmarind permanenta paralela dintre longevitatea marcii si suprapunerea acestei perioade cu o serie de curente artistice care s-au succedat in secolele XX-XXI, intalnirea acestor doua aspecte realizandu-se in superlative, proprii atat operelor de arta apartinand curentelor ilustrate, cat si produsului vedeta, “The Stand Mixer”.

Art Nouveau

Art Deco

Pop Art

Modernism

Brazilian Modernism

Surrealism

Agentia care a realizat campania este DDB Brazil.

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol