Liking isn’t helping!


O campanie publicitară puternică, care mizează pe presupusa importanţă, dar frecventa neputinţă a Social Media câştigă merituos premiul de Gold Lion la Cannes Lions Festival, 2013.

Considerată cea mai puternică şi sensibilă campanie, Publicis Singapore şi-a dorit să îi facă pe oameni să realizeze cât de important este voluntariatul şi cum poate schimba vieţi. Datorită mesajului clar şi realist, dar mai ales al fotografiilor emoţionante, rezultatele campaniei au fost pe masură.

Cu sloganul “Liking isn’t helping!“, campania foloseşte fotografii din timpul inundaţiilor, cutremurelor sau cu victimele razboaielor, însoţite de multe “like-uri” specifice reţelei de socializare Facebook.

Campania este realizată de Publicis Singapore şi se foloseşte de ideea îndrăzneaţă, aş spune, că Facebook “apreciază”… şi cam atât, în sine, nu ajută oamenii. Cu alte cuvinte, un click nu îi scapă de suferinţă pe oamenii aflaţi în situaţiile acelea.

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol