Lomography – Having fun while taking good pictures


Culori aprinse sau fade, contrast lumina-umbra accentuat, corpuri disproportionate sau suprapuse, soft focus si saturatie ridicata, toate aceste efecte ce se ascund in spatele lentilelor aparatelor clasice pe film, dar si placerea de a fotografia in orice moment al zilei au reprezentat inceputurile miscarii lomografice.

In anul 1992, doi tineri din Viena, vazand neconventionalul si originalitatea din fotografia pe film, au negociat un contract pentru distributia la nivel mondial a aparatelor foto rusesti Lomo LC-A. A urmat infiintarea societatii Lomography, elaborarea celor 10 reguli ale fotografilor, o serie de  expozitii, proiecte si colaborari, utilizarea site-ului lomography.com ca mijloc vizual de comunicare, dar si deschidere unor Gallery Stores marca Lomography in metropole din intreaga lume.

Lomography a inceput ca un proiect de comunicare vizuala si a ajuns astazi o miscare culturala internationala, o organizatie globala activa in zona experimentarii vizuale, o combinatie de lo- si hi-tech, aflata la intersectia dintre o institutie culturala si o companie axata pe arta foto si pe design.

1. Take your camera everywhere you go.

2. Use it all the time, at any time – day & night.

3. Lomography is not an interference in your life, but part of it.

.

4. Try the shot from the hip.

5. Approach the objects of your Lomographic desire as close as possible.

6. Don’t think! Just Shoot (also the credo of Lomography).

7. Be fast.

8.  You don’t have to know beforehand what you captured on film.

9. Afterwards either.

10.  Don’t worry about any rules.

Daca o fotografie valoreaza cat o mie de cuvinte, atunci poza pe film creeaza o intreaga atmosfera.

 Sursa: lomografy-tumblr / lomography.ro

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol