Maybe too Schweppes… with Iggy Pop


Iggy Popcunoscutul cântăreț american, textier, muzician și ocazional actor a realizat împreună cu fotograful  Xevi Muntané o serie de print-uri pentru reclama noii băuturi Schweppes (Schweppes Lemon Dry), insistând că aceasta este doar pentru adulți, în special pentru cei care doresc o băutură fără alcool.

Pentru a se lansa, brandul a venit cu o campanie realizată de agenția spaniolă, China (Madrid), care încearcă să revitalizeze piața băuturilor pentru adulţi, păstrând, totodată, stilul inconfundabil al mărcii Schweppes.

Considerat un influent inovator în lumea muzicii şi nu numai, încă din anii ’70, Iggy a fost ales pentru campania “Maybe too Schweppes?”, datorită stilului rebel şi nonconformist, care merge de minune cu identitatea Schweppes. Campania demonstrează prin noul gust al băuturii, că pentru a deveni o legendă trebuie să treci prin anumite experienţe, chiar să încerci noul Schweppes.

Pentru agenţia de publicitate China este prima dată când dezvoltă o campanie pentru Orangina Schweppes, după ce a câştigat titlul de agenţie a anului 2012.

Designul de ambalaj este opera lui Ntity Brand Consulting , care a reproiectat, de asemenea, întreaga gamă de suc de citrice: Schweppes Original Lemon, Lemon Schweppes Schweppes Orange original și Zero, urmând astfel, Schweppes Lemon Dry.

Vizionează aici reclama şi întreabă-te: “-Maybe too Schweppes?” Eu zic că nu!

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol