Nike – Make it count


Mi-amintesc de campania în social media a celor de la Nike, de anul trecut, #MakeItCount, prin care au reuşit să se afirme ca nicio altă marcă sport din industrie.

Având în vedere concurenţa produsă de Jocurile Olimpice, din 2012, informaţiile despre acest eveniment erau bine puse la punct, se ştia mai ales că Adidas era sponsor oficial al JO de la Londra, astfel că Nike nu s-a lăsat mai prejos şi a lansat campania de promovare #MakeItCount. Campania s-a dovedit a fi una foarte eficientă, mai ales că rapoartele au arătat că Nike a atras mai mult de 166.000 fani noi  pe Facebook, comparativ cu Adidas, aproximativ 80.000. Mai mult decât atât, s-a rezultat că un număr mult mai mare de oameni asociau, anul trecut, brand-ul Nike cu Jocurile Olimpice, decât Adidas. Cu un val de panouri publicitare prin Londra, campania #MakeItCount a ajuns viral. Această campanie a prezentat 11 sportivi din trei țări care arată modul în care “fac să conteze”, prin forţarea propriilor limite.

Pentru o continuitate, dar mai ales pentru a demonstra perseverenţa în lumea sportului, Nike revine în 2013 cu o nouă abordare a sportului, WeWill#MakeItCount, mai puţin despre a încasa scoruri sau de a realiza performanţe, ci mai mult personală.

Tu ce planuri ai pentru 2013 şi cum le vei face să conteze?

Iată aici mai mult determinism şi perseverenţă marca Nike.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol