O litera e de ajuns…


O litera e de ajuns… pentru a ajunge la ceva tragic. Asta este concluzia la care a ajuns cea mai mare companie de telefonie mobila din America Latina: Claro. Probabil numarul mare de accidente provocate de telefoanele mobile utilizate la volan a convins compania Claro, care in colaborare cu agentia de publicitate Ogilvi Brazilia, a creat cateva printuri ce demonstreaza pericolul pe care il poate genera un simplu mesaj text scris pe telefonul mobil in timpul sofatului. Campania poarta denumirea: “The Road Letters“, si consta in 4 printuri ce reprezinta o litara (A, T, S, I) – drumul parcurs, precum si pericolul ce poate fi cauzat de aceea litera. Din pacate, ideea este ca poti ajunge la un accident tragic, atunci cand conduci, in numai cateva secunde, cat timp ai apasat o tasta pe telefonul mobil. Campania a castigat bronzul la categoria Outdoor la Cannes Lions 2012.

 

Concluzia: “One letter is all it takes
Don’t text and drive

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol