Orange: Go Europe


Campania care te ia prin surprindere, la fel cum te pot lua şi micile surprize din timpul vacanţei. Orange te asigură, însă, de calitatea serviciilor sale printr-un mod deosebit, cum era de aşteptat. Iată cum:

Din dorinţa de a-şi promova noile servicii Roaming, Orange France a realizat o campanie intitulată “Go Europe” nelipsită de surprize şi amuzament. Puşi pe şotii, francezii de la agenţia de publicitate Publicis Conseil au făcut câteva farse bine regizate, prin intermediul cărora îşi comunicau noua opţiune Roaming “Go Europe”.

Una dintre farse a constat în înlocuirea bagajelor unor pasageri dintr-un aeroport cu unele deteriorate… ceva mai mult. Reacţia “victimelor”, dar şi regia celor implicaţi din partea aeroportului au dus la promovarea ideii că vacanţele pot fi oricând pline de surprize, dar putem fi siguri că nu vom avea probleme… cel puţin cu factura de plată a telefonului. Ei bine, aşa s-au gândit ei să-i facă pe utilizatorii de cartelă Orange, şi nu numai, să răspundă noii oferte.

Dar asta nu a fost tot. Pentru ei distracţia de abia a început aşa că au continuat farsele şi în alte oraşe şi contexte. Daca eşti curios, iată mai jos şi celelalte farse care merită, după părerea mea, nota 10:

Captezi atenţia publicului, îl surprinzi, îl faci al tău, apoi râdem puţin şi-aşa ne împrietenim.

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol