Paul Arden


 Paul Arden (1940 – 2008) a fost unui dintre marile caractere ale industriei publicitare britanice. Ca director de creatie la Saatchi & Saatchi, Arden a fost responsabil pentru cateva dintre cele mai reusite campanii britanice pentru clienti precum British Airways sau Silk Cut. A parasit agentia in 1992, ramanand insa consultant al agentiei si dedicandu-si timpul pentru a ajuta studentii si tinerii creativi. In ultimii sai ani a deschis o galerie foto (Arden & Anstruther) si a inceput o cariera scurta, dar de succes ca scriitor. Intre 2003 – 2007 a scris 3 mici carti motivationale cu anecdote despre viata, procesul creativ si relatia cu divinitatea, care desi contin multe fapte evidente, de multe ori acestea sunt trecute cu vederea.

  • 2003 It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want To Be
  • 2006 Whatever You Think, Think The Opposite
  • 2007 God Explained in a Taxi Ride




layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Detalii articol