Povesti pentru fumatori … sau nu


Perioada de aparitie a acestor printuri este  1940 , 1940 si ceva.  Este interesant cum oamenii de atunci erau atat de receptivi la acest viciu, tigarile . Nu se stia sau nu se anunta ca sunt daunatoare si probabil nici nu isi puneau problema. Era ca o jucarie nou aparuta ce creeaza dependeta(vorbesc de abordarea printurilor).

Fiecare afis  continea o poveste care avea rolul de a indemna cititorul sa cumpere marca respectiva. Se scoteau la inaintare procentul mai mic de nicotina, in comparatie cu competitorii, tutunul de calitate superioara , situatii in care se putea afla cititorul si chiar testimoniale -testimonial advertising.

Voi fumatorii de astazi, cum reactionati la ce vedeti mai jos?

JULEPS

Spre exemplu cei de la Juleps au venit cu sloganul “Presiunea razboiului te face sa fumezi mai mult?” Si de aici au scos o povestioara care suna cam asa : “Ar trebui sa te lasi acum? De ce sa nu te bucuri si sa fumezi mai mult, cand simti ca ai mai multa nevoie? Chiar si cei care nu se pot lasa nu au simptome negative atunci cand fumeaza mai mult. Juleps improspateaza respiratia si nu irita gatul. Cu Juleps te bucuri de fiecare fum si fumezi cat vrei. Daca fumatul este cea mai mare placere a ta , fumeaza Juleps!”.

O istorisire cu tenta comunista care a prins in acele vremuri.

PALL MALL

Pall Mall isi promovau tigarile spunand ca ale lor sunt mai lungi , adaugand aceasta idée in diferite provestioare.

CAMEL

Una din personalitatile care au oferit credibilitate brand-ului a fost Anne Gould , fiica unui important om din America. Alte personae care aduceau plus de imagine, erau caractere ale oamenilor ce activau in armata.

LUCKY STRIKE

Acestia pun accent pe calitatea tutunului din care sunt facute tigarile lor. Motivand astfel si pretul mai ridicat fata de tigarile inferioare , “Face cat dai”.

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol