Sexul vinde


.. Din pacate, noi vindem blugi.

Cam asa suna  reclamele Diesel din 2000 incoace. Dupa ce si-au petrecut cativa ani criticand societatea, politicienii si  facand misto de religie, de 10 ani cei de la Diesel au realizat ca este timpul de o schimbare. Asa ca au decis sa se concentreze asupra individului, asupra placerilor, asupra ideii de tinerete si mai ales asupra oamenilor care sunt informati si care doresc sa fie tratati inteligent.

Astfel, Diesel a creat o relatia mult mai intima cu consumatorul realizand o  serie de campanii foarte indraznete. Mai jos regasiti 5 campanii Diesel din era hedonism-ului:

#5 Diesel Balletto Fuoriscala

#4 Be stupid

Un site foarte interesant. Aici puteti gasi mai multe avantaje ale urmarii acestui sfat.

Diesel Be Stupid

#3 Diesel underwear

#2 Sex Sells

De la Kamasutra  jeans-ilor, la jucarii sexuale in magazine si domnisoare in vitrine, Diesel  ne scoate la joaca imaginatia  .

#1 Diesel XXX Safe for Work

Reamintim. Doar vind blugi.

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


One response to “Sexul vinde”

  1. […] ca indraznesc sa depaseasca barierele unui brand de jeansi. Dupa “lovitura” campaniilor sex sells,  conceptul “Be Stupid” a venit ca o continuare mai light, dar cu o voce la fel de […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Detalii articol