Skol se reinventeaza!


O sticlă de bere, care este, totodată, un obiect de desgin. Aceasta este prima linie de sticle din aluminiu Skol Brazil.

După mai multe colaborări cu agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi, Skol Brazil lansează o campanie ce mizează pe design, pe folosirea sticlelor de bere şi în scop estetic, creând obiecte de design. Cu alte cuvinte, scopul a fost de a introduce Skol în viaţa consumatorului.

Setul de print-uri, însoţit, bineînţeles şi de spotul publicitar (pe care îl găseşti mai jos) sunt marca Saatchi & Saatchi a cărei “intenţie a fost de a transforma noua sticlă într-un obiect al dorintei, chiar și atunci când acesta este gol”, spune  Bruno Oppido, Art Director la Saatchi & Saatchi.

Pentru campania de lansare a noii game, pe lângă print-urile şi spotul publicitar amintite, sticlele au fost expuse în diferite magazine de design interior.

 

Iată mai jos şi spotul publicitar:

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol