Speak like a native


Dacă te-a tentat vreodată să înveţi limba chineză şi să simţi cu adevărat că face parte din tine, ei bine, se poate. Iată care este rezultatul:

Campania celor de la  The Berlitz Language Center abordează o idee înfiorător de creativă pentru a ilustra beneficiile serviciilor companiei, printr-un set de print-uri suprarealiste.

Îmbinând culturi diferite, dar mai ales, ideea de învăţare mai eficientă a unei limbi străine, care este domeniul de specialitate Berlitz, agenţia asiatică Hakuhofo a creat pentru aceştia o campanie ce stârneşte amuzament şi  zarvă pe site-urile de publicitate. Aceştia s-au folosit de conceptul “Speak like a native”, iar din reprezentările grafice aş putea completa, “…and discover him in yourself”.

Imaginile reprezintă clienţii care au urmat cursurile de limbă străină şi care par să se simtă în pielea străinului, celui care îi învaţă limba.

Gaseşti mai jos şi alte cazuri de “transpunere” lingvistică şi culturală:

 

 

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol