The End Petlessness Campaign


Ce face un animalut de companie? Se cuibareste la sufletul tau pana ti se face rau de la atata dulcegarie, dar iti e prea drag ca sa-l indepartezi. Daca se face o campanie pentru incurajarea adoptiei de animale de companie, atunci trebuie sa se cuibareasca la sufletul privitorului, la fel ca si animalutul.

Pe asta au mizat cei de la Leopold Ketel & Partners care impreuna cu Allan Sanders au gandit campania The End Petlessness pentru Oregon Humane Society.

 

As zice ca aceasta campanie este un superlativ de dragalasenie. Ilustratiile colorate si copilaresti in care sunt prezentate beneficiile de a avea animale de companie, reusesc sa transmita exact starea aia de spirit, potrivit careia animalutele astea micute si blanoase chiar reprezinta o forma de prietenie si sprijin pentru noi, oamenii mari si complicati.

 

 

 Campania a fost atat de indragita in Oregon incat a fost utilizata/difuzata trei ani de zile (2007-2010. Succesul acesteia s-a regasit si in procentele in crestere a numarului de adoptii, a donatiilor catre centru si a vizitatorilor ce stau mereu cu ochii pe site-ul acestora.

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Detalii articol