Unde-s multi, puterea creste


Unele dintre cele mai tari campanii romanesti  sunt cele  de la coniacul “Unirea”.

Motivul?

In primul rand, campania isi atinge foarte bine targetul propus: barbati de varsta medie, cu venituri mici spre medii. Altfel spus, clasa muncitoare.

Mesajul este transmis foarte bine. Nu este complicat, usor de inteles.

Se ia o situatie simpla (amuzanta sau nu), o zi din viata unui muncitor obisnuit, se asorteaza cu expresii tipice, dar memorabile, la care se mai adauga farmecul romanesc. La sfarsit se presara  optimism si se condimenteaza cu putina gandire “las’ ca trece-ista”. Reteta secreta a unei campanii de success! Simplu, nu?

Perfecta pentru muncitorul care printre lovituri de lopata, abia asteapta sa mai ia un gat de “Unirea”.

Sunt campanii de succes, care si astazi ne trezesc un zambet pe buze la amintirea unor fraze celebre: “Las-o ma la punctu‘ mort” sau “Pleaca ma ca iei vopseaua”.

#1 Hai la munca

#2 Trenul

#3 Las-o bah la punctu’ mort

#4 Alba neagra

#5 Masaj la sauna

#6 La situl arheologic

#7 Ia-o asa

#8 Tarnacopul

#9 Razbunarea lui Dorel

#10 Manea Unirea

layout=”standard” width=”450″ show_faces=”false” font=”arial” action=”like” colorscheme=”light”>


Leave a Reply

Detalii articol